BGŻ promuje Lokatę Szczerozłotową (wideo)
BGŻ rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej przez siebie Lokaty Szczerozłotowej. Akcja wykorzystująca motyw poszukiwacza złota obejmuje telewizję, prasę, radio i internet.
W rozpoczętej właśnie przez Bank BGŻ kampanii reklamowej Lokaty Szczerozłotowej przedstawiony zostaje poszukiwacz złota, który odnajduje tą właśnie ofertę. - Chcieliśmy pokazać, że nasza propozycja to współczesna alternatywa dla pożądanego od wieków kruszcu - uzasadnia Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w BGŻ.
Akcja pod hasłem "Pieniądze są dla ludzi" prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu i internecie. Kreację kampanii - zaplanowanej do 30 marca - przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: BGŻ promuje Lokatę Szczerozłotową (wideo)
http://dobra-lokata.blogspot.com