Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach
Blisko 100 tys. abonentów największych sieci kablowych wykupiło już dostęp do Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Polsat nie chce podać żadnych danych, ale zapewnia, że mundial cieszy się popularnością.
Organizowane w Polsce Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn oglądać można w czterech kanałach Polsat Volleyball dostępnych bez opłat w Cyfrowym Polsacie, a za dodatkową opłatą na platformie nc+ i u operatorów kablowych. Jak wynika z nieoficjalnych, szacunkowych danych Wirtualnemedia.pl, w trzech największych sieciach kablowych jak UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska oraz w Netii dostęp do stacji pokazujących siatkarski mundial wykupiło dotąd łącznie blisko 100 tys. abonentów.
- Sprzedaż kanałów Polsat Volleyball jest lepsza niż początkowo sądziliśmy. Byliśmy sceptyczni, bo oferta weszła dość późno, a cena była wysoka. Sprzedaż zaczęła się właściwie już po rozpoczęciu mundialu, wtedy ruszyła fala zamówień - mówi nam osoba jednej z sieci kablowych. Operatorzy po bardzo dobrej dla polskiej drużyny pierwszej fazie grupowej Mistrzostw Świata w zeszłym tygodniu notowali kolejne zamówienia.
Sieć kablowa UPC Polska umożliwia swoim abonentom dostęp do kanałów Polsat Volleyabll za 79 zł, Multimedia Polska oferuje je w cenach 89 zł i 99 zł, Netia - za 89 zł, a Vectra za 99,90 zł. Przygotowano też inne oferty. Klienci Multimediów, którzy podpiszą umowę na 18 miesięcy na dostęp do jednego z pakietów, mogą oglądać zmagania siatkarzy za darmo. Dostęp do stacji Polsat Volleyball otrzymują też abonenci Vectry, który popiszą 24-miesięczną umowę na pakiet „Sport na ostro” z kanałem nSport (miesięczny abonament wynosi 1 zł, więcej na ten temat).
Telewizja Polsat zaoferowała operatorom kablowym i satelitarnym dostęp do mundialu w cenie 75 zł netto od abonenta. Jeśli zatem niemal 100 tys. klientów zdecydowało się na wykupienie pakietu Polsat Volleyball, to oznacza, że spółka mogła otrzymać z tego tytułu 7,5 mln zł.
- Jest to całkowicie nieprawdziwa i wyssana z palca informacja. Nie podajemy liczby sprzedanych abonamentów, gdyż jest to informacja poufna - tak przytoczone przez nas dane komentuje Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat. Dotąd nadawca informował jedynie, że kanały Polsat Volleyball cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pokazujący najważniejsze spotkania MŚ, w tym mecze Polaków, kanał Polsat Volleyball 1 w okresie do 1 do 7 września br. miał 1,56 proc. udziału w rynku, a w kolejnym tygodniu juz 1,99 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach