300 tys. zł dzięki charytatywnym blokom reklamowym na rzecz Ukrainy
W poniedziałek, 14 marca nadane zostały dwa specjalne bloki charytatywne na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemitowało je wspólnie 168 stacji radiowych działających w ramach porozumienia I Love Radio. Dzięki akcji udało się zebrać 300 tys. zł.
Spoty wyemitowały stacje radiowe należące do grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media. Reklamy będzie można obejrzeć w takich stacjach, jak m.in.: RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Radio ZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio SuperNova, Radio Plus, ESKA Rock, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, TOK FM, Radio GRA, Radio 90 i Radio Jura.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Stacje radiowe należące do czterech grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA przekazały na rzecz akcji w sumie 360 sekund swojego czasu reklamowego. Bloki zostały nadane w poniedziałkowych pasmach 9.00-10.00 i 14.00-15.00.
Zebrano 300 tys. zł
Dzięki inicjatywie - zorganizowanej przez I love radio - na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy pozyskano kwotę 300 tys. zł.
Całkowity przychód ze sprzedaży spotów-cegiełek (każdy kosztował 20 tys. zł) został przekazany Polskiej Misji Medycznej, która aktualnie prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie. We współpracy z Polskim Zespołem Humanitarnym zostaną zakupione najpotrzebniejsze środki medyczne, niezbędne do zapewnienia pilnej pomocy mieszkańcom strefy dotkniętej atakami, a następnie przetransportowane z Polski. Wśród zakupionych produktów znajdą się m.in. opatrunki hemostatyczne, hydrożelowe, okluzyjne i wentylowe, gaziki jałowe, opaski elastyczne i szyny Kramera. Potrzeby zostały ustalone we współpracy z organizacjami partnerskimi obecnymi na miejscu.
Dołącz do dyskusji: 300 tys. zł dzięki charytatywnym blokom reklamowym na rzecz Ukrainy