Centrum handlowe Blue City promuje się jako "funtastic" miejsce rozrywki
Ruszyła kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Blue City. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Działania obejmują outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City. Wkrótce zostanie też uruchomiona nowa strona internetowa obiektu.
Hasło kampanii: „Funtastic Blue City” stanowi zaproszenie do odwiedzin atrakcji na terenie tej warszawskiej galerii handlowej: kina Helios, klubu fitness Fit/One, parku rozrywki Tepfactor, czy sali zabaw dla dzieci Inca Play.
Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Communication Unlimited.
Za techniczną budowę strony internetowej odpowiedzialna jest agencja Green Parrot.
Dołącz do dyskusji: Centrum handlowe Blue City promuje się jako "funtastic" miejsce rozrywki