Bondowska reklama konta w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego w PKO BP.Plakaty i spoty promujące ofertę łączącą cechy konta i lokatyutrzymane są w konwencji filmów o Jamesie Bondzie.
Rozpoczęta na przełomie października i listopada kampaniareklamowa konta oszczędnościowego w PKO BP nawiązuje do stylistykipoczątkowych sekwencji filmów o Jamesie Bondzie. Charakterystycznamuzyka, sylwetki mężczyzny i kobiet oraz motyw złotej monetytowarzyszą informacji, że ta oferta łączy typową dla konta swobodędysponowania swoimi środkami z dla oprocentowaniem wysokim lokaty -do 5 proc. w skali roku. Akcja ma promować zarówno to konto, jak iwizerunek PKO BP jako banku dopasowującego się do aktualnychpotrzeb klientów.
Kampania wystartowała 27 października w internecie (portaleonet.pl, wp.pl i gazeta.pl, wyszukiwarka Google i mniejsze serwisy)oraz outdoorze (trzy siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy), 31października objęła radio (PIN, RMF FM, TOK FM, Trójka, Radio Zet istacje lokalne), a 5 listopada - telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TV4,TVN, TVN7, TVN24, stacje z pakietu At Media). Uzupełnieniem akcji wmediach są materiały BTL : plakaty, ulotki i naklejki w oddziałachPKO BP.
W radiu akcja potrwa do 13 listopada, a w pozostałych mediach ioutdoorze - do końca tego miesiąca.
Koncepcja i kreacje kampanii opracowała agencja Lowe GGK,działania w internecie przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia,natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowyZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Bondowska reklama konta w PKO BP (wideo)