Bosman daje "2 piwa do kibicowania"
Carlsberg Polska rozpoczyna promocję marki Bosman związaną ztrwającym Euro 2008. W akcji przebiegającej pod hasłem "Za wygraneprzy Bosmanie!" za kupienie 8 piw można w jedynym z prawie 50uczestniczących w niej lokali otrzymać 2 dodatkowe gratis, a zanabycie kolejnych - piłkarskie gadżety.
W ramach promocji przy zakupie 8 piw Bosman otrzymuje się kupon,który uprawnia do 2 darmowych piw w jednym z 48 lokaliuczestniczących w akcji. Większa ilość zamówień oznacza natomiastdodatkowe nagrody. I tak za kupienie w lokalu 2 piw tej markizdobywa się opaskę na rękę, przy 6 piwach gwizdek-otwieracz, azakup 12 piw to nagroda w postaci czapki.
- Najlepiej kibicuje się w towarzystwie, dlatego w promocjiBosmana wygrywa się nie jedno, a dwa darmowe piwa - argumentujeAgata Pietrzyk, junior brand manager tej marki w Carlsberg Polska.- Po ich odebranie zapraszamy do jednego z lokali, w których będziemożna wspólnie, w gronie przyjaciół i znajomych, kibicować i bawićsię zdobywając piłkarskie nagrody - dodaje.
Piłkarska promocja Bosmana prowadzona będzie na terenie regionuZachodniopomorskiego, obszarze dominacji marki. Programem objętebędzie 48 lokali znajdujących się w Szczecinie, Świnoujściu,Gorzowie, Stargardzie Szczecińskim i Gryficach.
Promocja komunikowana będzie w sklepach i lokalach HoReCa przywykorzystaniu materiałów POS oraz na stronie www.bosman.pl. Autorem kreacji jestagencja Red 8 Communications Group.
Dołącz do dyskusji: Bosman daje "2 piwa do kibicowania"