SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Problemy z transmisją Clout MMA. Jest oświadczenie ws. rekompensat

Po problemach technicznych z sobotnią transmisją pierwszej gali freak-fightowej Clout MMA organizatorzy wydali świadczenie. Federacja całą sytuację tłumaczy atakami hakerów. Clout MMA zapowiada rozpatrzenie reklamacji, zaoferowała też w ramach rekompensaty dostęp do relacji z gali przez wydłużony czas. To nie spotkało się z dobrym przyjęciem przez wielu użytkowników. 

Pierwsza gala nowej federacji freak-fightowej Clout MMA zaczęła się w sobotę o godz. 19:15. Studio przed galą i dwie pierwsze walki można było oglądać za darmo na YouTubie. Transmisję całej gali, składającej się z 13 walk, oferowano w systemie pay-per view. Cena za przekaz w jakości 720p kosztował 34,99 zł, a za 1080p i dodatkową transmisję ze studia - 39,99 zł.

Już przed godz. 20 na platformach społecznościowych, przede wszystkim facebookowym fanpage’u Clout MMA i w serwisie X (Twitter), pojawiły się sygnały internautów o problemach technicznych z transmisją. Część użytkowników na potwierdzenie zamieszczała zdjęcia swoich komputerów, smartfonów i telewizorów pokazujące, że albo nie mogą w ogóle wejść na serwis z transmisją, albo wyświetla im się komunikat o usterce.

Federacja w wydanym w niedzielę popołudniu oświadczeniu wyraziła ubolewanie z powodu problemów z transmisją. Podziękowała także kibicom za wsparcie w ostatnich miesiącach, kiedy trwały przygotowania do historycznej gali.

Clout MMA podała, że problemy z transmisją były efektem „niespotykanej skalą ataków hakerskich, które zostały skierowane przeciwko naszej organizacji” - . Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, ponieważ zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zwalczyć ten problem. Mamy świadomość, że nasi fani mają prawo oczekiwać najwyższej jakości transmisji – dodano.

- Informujemy, że współpracujemy z naszym dostawcą technologii oraz organami ścigania, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Naszym głównym celem jest indywidualne rozpatrzenie wszystkich reklamacji. Osoby, które doświadczyły problemów w sobotni wieczór, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego w serwisie - czytamy w oświadczeniu.

- Jednocześnie zapewniamy, że w ramach rekompensaty materiał archiwalny z cloutmma.tv będzie dostępny przez wydłużony czas - przez najbliższe 10 dni – dodano.

Komunikat wydany przez federację spotkał się jednak z oburzeniem wielu widzów, którzy chcieliby zwrotu pieniędzy za nieobejrzaną galę.

- Przecież jeszcze wczoraj do godziny 21 była zakładka: regulamin, w którym było napisane jak można ubiegać się o zwrot i informacja na temat reklamacji, potem zostało to usunięte – zwrócił uwagę jeden z użytkowników serwisu X.

Na Cloud MMA pokonani Najman, Hajto i Szalony Reporter

W walce wieczoru podczas gali Clout MMA były bokser Andrzej Fonfara po kilkunastu sekundach starcia pokonał Marcina Najmana. We wcześniejszych pojedynkach zwyciężyli m.in. były siatkarz Zbigniew Bartman (z Tomaszem Hajto), Paulina Hornik (z Mrs Honey), prezenterka Monika Laskowska (z Nikitą) i Czarek Czaruje (z Szalonym Reporterem).

Ambasadorami federacji Clout MMA są influencerka Lexy Chaplin i były piłkarz Sławomir Peszko.

 

Dołącz do dyskusji: Problemy z transmisją Clout MMA. Jest oświadczenie ws. rekompensat

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Najman przegrał? :) :) :)
odpowiedź
User
Klawiatórowy Fajter
Patogale, a w tle szemrane biznesy. Polska A.D. 2023.
odpowiedź
User
Lolik
Ta śpiewka z tymi hakerami to dobra wymówka. Nie zmienia to faktu że takie tłumaczenie to stawianie się w fatalnym świetle. Viaplay tak nie ściemniał...
odpowiedź