SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 przechodzi na rynek główny warszawskiej giełdy, liczy na wzrost obrotów akcjami

Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 złożył wniosek o zatwierdzenie prospektu związanego z przejściem z NewConnect na rynek główny warszawskiej giełdy. - Liczymy, że przeniesienie na główny parkiet GPW zwiększy zainteresowanie spółką ze strony inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych - mówi prezes Brand24 Michał Sadowski. Jednocześnie 3,07 proc. akcji spółki za 2,16 mln zł sprzedała firma Larq.

Wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie prospektu związanego z przejściem z NewConnect na rynek główny warszawskiej giełdy został złożony przez Brand24 w zeszłą środę. Spółka przy zmianie rynku notowań nie zamierza emitować nowych akcji.

- Nie planujemy przy tej okazji emisji akcji, gdyż środki już pozyskane od inwestorów oraz dostępne finasowanie bankowe są wystarczające, by dalej się rozwijać - uzasadnił prezes Brand24 Michał Sadowski w komunikacie prasowym.

- Liczymy natomiast na to, że przeniesienie na główny parkiet GPW zwiększy zainteresowanie spółką ze strony inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, którzy albo nie mogą, albo nie są zainteresowani inwestycjami w spółki notowane na rynku alternatywnym, co w efekcie przyczyni się do wzrostu płynności akcji Brand24 - dodał.

Brand24 na giełdzie od ponad roku, Larq sprzedał akcje za 2,16 mln zł

Brand24 zadebiutował na rynku NewConnect pod koniec stycznia ub.r. Sprzedał 110 tys. nowych akcji w cenie 31,76 zł za sztukę, pozyskując 3,49 mln zł na dalszy rozwój. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.

Dwa miesiące wcześniej Brand24 sprzedał też część swoich obecnych akcji - 79,9 tys. sztuk za 2,54 mln zł.

W piątek na koniec sesji giełdowej za cenę akcji firmy płacono 40 zł (w ciągu piątkowej sesji podrożały o 3,10 zł, czyli 8,4 proc.), co dawało kapitalizację w wysokości 80,3 mln zł.

W piątek firma Larq - główny akcjonariusz spółki Nextbike oferującej miejskie systemy rowerowe i związaną z nimi firmy reklamy zewnętrznej Synergic - poinformowała, że w ramach transakcji sesyjnej sprzedała wszystkie należące do niej akcje Brand24 - 61,8 tys. po 35 zł za sztukę, co dało 2,16 mln zł. Sprzedane walory stanowią 3,07 kapitału Brand24.

Jednocześnie Larq poprzez swój fundusz Larq Growth Fund I FIZ ma nadal 35,79 proc. akcji Brand24 (to 35,79 proc. kapitału firmy) i jest jej największym akcjonariuszem.

Do Michała Sadowskiego i członka zarządu spółki Piotra Wierzejewskiego należy po 12,36 proc. akcji Brand24, a do firmy Venture - 9,55 proc.

W ub.r. Brand24 zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 59 proc. do 11,83 mln zł, 69 tys. zł zysku EBITDA i 1,75 mln zł straty netto. Na koniec ub.r. z oferty firmy korzystało 3 096 klientów, o 900 więcej niż rok wcześniej (to 41 proc. w górę).

Dołącz do dyskusji: Brand24 przechodzi na rynek główny warszawskiej giełdy, liczy na wzrost obrotów akcjami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl