SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BRE Bank szuka domu mediowego

BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego

W połowie lutego br. BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego dla Banku oraz Spółek Grupy BRE Banku.

Celem przetargu jest wyłonienie domu mediowego, który zapewni Bankowi i spółkom Grupy uzyskanie jak największej efektywności działań reklamowych i promocyjnych.

Do przetargu zaproszonych zostało 11 czołowych domów mediowych w Polsce. Planowane rozstrzygniecie przetargu to koniec marca 2005 r.

W 2004 r. BRE Bank współpracował w tym zakresie z domem mediowym Universal McCann, który również został zaproszony do wzięcia udziału w przetargu.

Dołącz do dyskusji: BRE Bank szuka domu mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl