BRE Bank szuka domu mediowego
BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego
W połowie lutego br. BRE Bank ogłosił przetarg ograniczony na świadczenie usług z zakresu tworzenia strategii medialnej, doradztwa, zakupu powierzchni/czasu reklamowego dla Banku oraz Spółek Grupy BRE Banku.
Celem przetargu jest wyłonienie domu mediowego, który zapewni Bankowi i spółkom Grupy uzyskanie jak największej efektywności działań reklamowych i promocyjnych.
Do przetargu zaproszonych zostało 11 czołowych domów mediowych w Polsce. Planowane rozstrzygniecie przetargu to koniec marca 2005 r.
W 2004 r. BRE Bank współpracował w tym zakresie z domem mediowym Universal McCann, który również został zaproszony do wzięcia udziału w przetargu.
Dołącz do dyskusji: BRE Bank szuka domu mediowego