SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodzik i Wilczak w kampanii SmartDomu przekonują klientów w barwach Play, T-Mobile i Orange do przejścia do Plusa (wideo)

W nowej reklamie SmartDomu, programu rabatowego Grupy Cyfrowy Polsat, Joanna Brodzik i Paweł Wilczak zachęcają przepłacające za usługi telefoniczne osoby symbolizujące klientów sieci Play, T-Mobile i Orange, żeby przeszły do Plusa.

Spot pokazuje, jak Joanna Brodzik i Paweł Wilczak podczas spaceru z dziećmi spotykają wychodzące z salonów sprzedaży innych firm telekomunikacyjnych osoby, z których część nosi ubrania fioletowe (nawiązujące do identyfikacji wizualnej sieci Play), część pomarańczowe (kojarzące się z Orange Polska), a część ciemnoróżowe (nawiązanie do T-Mobile Polska). Okazuje się, że wielu z nich korzysta z oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu, więc Wilczak przekonuje ich, że warto przenieść usługę telefoniczną do Plusa, żeby skorzystać z rabatów w ramach programu SmartDom.

Reklama informuje, że w ramach obecnej promocji przy korzystaniu z usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie można mieć w Plusie za 25 zł miesięcznie - przy umowie na 24 lub 36 miesięcy - nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz pakiet 5 GB internetu mobilnego.

Akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, produkcję spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Dołącz do dyskusji: Brodzik i Wilczak w kampanii SmartDomu przekonują klientów w barwach Play, T-Mobile i Orange do przejścia do Plusa (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Johnny Memo Nick
Jestem 100% targetem tych reklam. I jak patrzę na te zgran do cna tawrze, czyniące heroiczne wysiłki, żeby udowodnić jak bardzo są młodzi, kool i do przodu, to żal mi i ich i tego brandu i forsy wyrzuconej w błoto.
0 0
odpowiedź
User
janusz cebulak
Trzy agencje zajmowały się jednym spotem. Bardzo rozsądne, nie powiem.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Dodajmy, że reklama była kręcona na Piotrkowskiej w Łodzi :)
0 0
odpowiedź