SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brytyjczycy zmieniają swoje podejście do zakupów w sieci

Trudna sytuacja gospodarcza w Wielkiej Brytanii będzie mieć mniejnegatywny wpływ na sektor e-commerce niż tradycyjny ryneksprzedaży.

Tak przynajmniej wynika z raportu 'Online Shopping and CreditCrunch Survey Report', przygotowanego przez firmę E-consultancy wewspółpracy z immediate future oraz Logan Tod & Co. - informujena swojej stronie internetowej eMarketer.

Badacze zapytali brytyjskich konsumentów w wieku co najmniej 16lat o ich plany wydatkowe oraz o to jak ich nawyki związane zkupowaniem zmienią się wraz z potrzebą oszczędzania.

Okazało się, że ogółem 65 procent respondentów ze względu naobawę o stan swoich budżetów zamierza zmienić swoje podejście dozakupów. Jednak 56 procent stwierdziło, że ich wydatki internetowepozostaną bez zmian albo nawet zwiększą się.

Obawy finansowe wpływają również na zachowanie konsumentówrobiących zakupy przez internet. Badani potwierdzili, że corazczęściej odwiedzają strony porównujące produkty i ich ceny oraz żebardziej dokładnie podchodzą do kupowania online.

Dla 64 procent respondentów w ciągu najbliższych 12 miesięcygłównym czynnikiem wpływającym na decyzję dokonania zakupu onlinebędzie cena. 15 procent badanych wskazało tutaj na internetoweopinie na temat produktów, 9 procent na osobiste rekomendacje, 5procent na nazwę marki, a 1 procent na opinie spoza internetu. Zkolei 7 procent Brytyjczyków w ogóle nie zamierza w ciągunajbliższego roku kupować przez internet.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy zmieniają swoje podejście do zakupów w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl