BTL Point Group aktywizuje Morliny w segmencie YC
Agencja marketing services BTL Point Group realizuje multikanałowy projekt aktywizujący markę Morliny w segmencie Young Consumers.
Kampania pod nazwą "Morlinożercy 24h" ma na celu budowanie wizerunku i świadomości marki Morliny wśród młodych konsumentów w wieku 19-24 lata, głównie studentów. Poprzez oryginalną, młodzieżową kreację i multimedialność projektu kampania ma pokazać, że Morliny to produkt najlepszej jakości, który ze względu na szerokie porfolio produktowe może stanowić kanwę studenckiego menu.
W ramach kampanii wykorzystano nowoczesną, zintegrowaną platformę komunikacji, łączącą w sobie działania z zakresu marketingu bezpośredniego, interaktywnego i mobilnego - wspierane działaniami ATL.
W październiku na kilkudziesięciu uczelniach wyższych w całym kraju pojawiają się ekipy Morlinożerców. Samplerzy i promotorzy, w strojach "Reporterów Morlinożerców", na wzór reporterów radiowych nawiązują kontakt ze studentami, wręczają im ulotki, częstują produktami Morlin, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie SMS-owym. Konkurs polega na wysyłaniu SMS-ów w określonych godzinach - porach posiłków.
Dodatkowo, warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie jednego z produktów Morlin w lodówce. Osoby, które prześlą swój SMS najbliżej wyznaczonej godziny posiłku, odwiedzi wysłannik "Morlinożerców", który po sprawdzeniu, czy konkursowicz rzeczywiście ma Morliny, przyzna mu nagrodę. Codziennymi nagrodami w konkursie są odtwarzacze MP3, przenośne odtwarzacze DVD i miniwieże HiFi. W finale (dostępnym dla wszystkich uczestników konkursu) do wygrania są laptopy. Za samo przystąpienie do konkursu, uczestnik otrzymuje możliwość ściągnięcia atrakcyjnego gadżetu mobilnego (melodyjka, logo lub tapeta) na swoją komórkę.
Akcja wspierana jest dystrybucją zawieszek na klamki i magnesów na lodówki (z hasłem "Nie przeszkadzać, jem"), które stanowią formę gadżetów promocyjnych. Realizowane są także działania o charakterze indoorowym i outdoorowym - ekspozycje plakatów na uczelniach oraz mobile billboardowe usytuowane w okolicach uczelni.
Na potrzeby akcji został zaprojektowany również specjalny serwis: http://www.morliny24h.korba.pl/, na którym oprócz zasad akcji, można obejrzeć reportaże z wizyt Reportera Morlin oraz przeczytać interesujące przepisy na szybkie i smaczne studenckie posiłki. Serwis jest przedstawiany zarówno na wszystkich materiałach promocyjnych, jak i poprzez kampanię online oraz e-mailing do użytkowników portalu studenckiego Korba.pl. Kampania wspierana jest również emisją layoutów w październikowym i listopadowym numerze magazynu dla studentów "Dlaczego".
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja marketing services BTL Point Group; technologię do realizacji konkursu SMS zapewnia MOBILE Point Group (AdMobile), a za media elektroniczne odpowiada ONLINE Point Group. Wszystkie agencje są częścią Platformy Mediowej Point Group.
Dołącz do dyskusji: BTL Point Group aktywizuje Morliny w segmencie YC