Budweiser przedłuża umowę sponsorską z Manchesterem United
Amerykańskie browary Anheuser-Busch rozszerzyły umowę reklamową z angielskim klubem piłkarskim Manchester United.
W ramach tej umowy do końca obecnego i przez następny sezon rozgrywek Premier League należąca do koncernu marka piwa Budweiser będzie nadal sponsorem słynnej drużyny z Manchesteru - informuje serwis Brand Republic.
Dwuletnie porozumienie obejmuje obecność marki Budweiser na stadionie Old Trafford wraz z wyłącznymi prawami w ramach koncesji oraz cyfrowymi napisami na murawie, wyświetlanymi w języku angielskim i chińskim.
Poza tym Budweiser zachowuje prawo do wykorzystywania logo klubu i wizerunków piłkarzy w swoich reklamach, materiałach reklamowych point-of-sale oraz na opakowaniach na najważniejszych światowych rynkach.
To już trzecia kolejna umowa między marką piwa a Manchesterem United. Pierwsza została zawarta w 2002 roku, a następnie w roku 2006 została ona odnowiona na kolejne dwa lata. Budweiser jest zaangażowany w sponsoring piłki nożnej od ponad dwudziestu lat. Cała przygoda zaczęła się w 1986 roku, gdy został on oficjalną marką piwa mundialu w Meksyku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budweiser przedłuża umowę sponsorską z Manchesterem United