Bulion Knorr zaprasza 'Na Wspólną'
Marka Knorr ruszyła z najnowszą kampanią reklamową. Jednym z jej elementów jest billboard reklamujący bulion grzybowy Knorr, który zachęca do obejrzenia serialu "Na Wspólnej", emitowanego w TVN.
Akcja ma za zadanie przypomnieć Polakom o bulionie grzybowym, który podkreśli smak wigilijnej zupy. - Jak wynika z badań Unilever Polska S.A, 73 procent badanych Polaków mieszkających w centralnej Polsce, nie wyobraża sobie Wigilii bez zupy grzybowej - podaje Agata Działak, junior brand manager bulionów Knorr.
Kampania reklamowa bulionu Knorr obecna jest zarówno w telewizji, jak i w radiu. Do zakupu bulionu zachęca billboard sponsorski serialu "Na Wspólnej" oraz Pascal Brodnicki.
Przedsięwzięcie przygotowała agencja reklamowa JWT, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Komunikacją z mediami zajmuje się agencja PR Feedback/ Hill&Knowlton.
Dołącz do dyskusji: Bulion Knorr zaprasza 'Na Wspólną'