Burson-Marsteller tworzy ogólnoświatowy zespół ekspertów politycznych
Firma komunikacji strategicznej Burson-Marsteller ogłosiła utworzenie grupy Usług Rządowych i Politycznych (Government and Political Services Group - GPS Group).
GPS Group to ogólnoświatowy zespół specjalistów, który ma za zadanie skupienie ekspertów politycznych i rządowych pracujących w różnych firmach sieci Burson-Marsteller (public relations i public affairs), Penn Schoen Berland (kampanie wyborcze/zarządzanie kampaniami politycznymi) oraz Prime Policy Group(lobbing w USA i UE).
W skład grupy, której przewodniczy wiceprezes wykonawczy Burson-Marstellera, Jay Leveton, wchodzą ogólnoświatowy prezes zarządu (CEO) Mark J. Penn oraz wiceprezesi Karen Hughes i Don Baer.
GPS Group ma zapewniać kontakt z takimi ekspertami politycznymi, jak Craig T. Smith, Charles R. Black, Scott Pastrick i John Tanner w USA, były sekretarz generalny Partii Laburzystowskiej Matt Carter, dyrektor generalny Burson-Marstellera na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Jeremy Galbraith, czy były zastępca sekretarza generalnego Parlamentu Europejskiego David Harley, jak również z byłymi dyplomatami, ekspertami od spraw handlu i osobistościami politycznymi z Chin, Ameryki Łacińskiej i USA.
"Utworzyliśmy tę grupę, aby sformalizować nasze możliwości zapewnienia klientom doradztwa w zakresie ogólnoświatowych politycznych zagadnień i problemów. Żyjemy w świecie, w którym regionalne kwestie polityczne szybko przekształcają się w problemy globalne, zaś problemy globalne mogą stawać się problemami lokalnymi. Dlatego sądzimy, że zapotrzebowanie na skoordynowane globalnie kampanie będzie w najbliższych latach rosło. Uważamy, że grupa GPS to solidne rozwiązanie, na które czekało wielu klientów" - powiedział Jay Leveton.
GPS Group zamierza oferować swoje usługi klientom politycznym, biznesowym i rządowym zamierzającym podjąć i realizować kompleksowe i zintegrowane kampanie ogólnoświatowe.
Grupa chce im zapewnić doradztwo strategiczne łączące badania i analizy polityczne, polityki i opinii publicznej, problematyki rządowej, public relations i zintegrowanej komunikacji, skoordynowaną i multi-dyscyplinarną grupę ekspertów, która oferuje doświadczenia z ponad stu kampanii politycznych i komunikacji rządowej, obecność na całym świecie i dostęp do ekspertów w 83 krajach, jak również zrozumienie zróżnicowanych kultur biznesowych i scen politycznych tych krajów.
Dołącz do dyskusji: Burson-Marsteller tworzy ogólnoświatowy zespół ekspertów politycznych