Carrefour podtrzymuje plan pozyskania 100 tys. klientów MVNO, rozważa post-paid
Carrefour podtrzymuje swoje prognozy, według których liczy na pozyskanie 100 tys. klientów Carrefour Mova w ciągu roku od rozpoczęcia działalności jako wirtualny operator telefonii komórkowej (MVNO), co nastąpiło w kwietniu.
Poinformował członek zarządu Carrefour Polska Jerzy Sikora, w rozmowie z agencją ISB. Nie wykluczył, że w przyszłym roku Carrefour wprowadzi ofertę typu post-paid.
"Sprzedaż kart idzie zgodnie, a nawet nieco lepiej, niż zakładaliśmy" - powiedział Sikora. Według niego, prognozy przedstawione w kwietniu przez prezesa Carrefour Polska Gillesa Roudy nie są zagrożone. Sikora poinformował, że Carrefour rozważa wprowadzenie nowych funkcjonalności i rozszerzenie oferty.
"Na końcu tej drogi jest oferta post-paid" - powiedział Sikora. Podkreślił jednak, że nie zapadła jeszcze decyzja o jej wprowadzeniu, choć teoretycznie byłoby to możliwe w przyszłym roku. Obecnie usługi są oferowane tylko w modelu pre-paid (oferta na kartę, bez abonamentu).
"Ciągle jeszcze poznajemy naszych klientów i ich potrzeby, chcemy się skupić na tym, żeby jak najlepiej na nie reagować" - powiedział członek zarządu odpowiedzialny za usługi. Carrefour wprowadził w ostatnich tygodniach możliwość przeniesienia starego numeru do swojej sieci i zwiększył - do 60 min. - maksymalną liczbę minut, jakie można otrzymać w zamian za zakupy w sieciach jego sklepów.
Klienci Movy mogą otrzymywać darmową minutę do wykorzystania w sieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10 złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. Kartę można doładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lub resztę z zakupów. Doładowania można też kupić przez internet, w sieciach "Kolporter" oraz systemie "moje doładowania". Na doładowania można będzie też wymienić punkty z programu lojalnościowego "Rodzinka".
"Startery są obecnie dostępne we wszystkich naszych sklepach, z wyjątkiem najmniejszego formatu sklepów osiedlowych 'Carrefour 5 minut', na bieżąco wprowadzamy je do wszystkich nowych sklepów" - powiedział Sikora. Nie wykluczył, że w przyszłości Carrefour rozważy sprzedaż usługi przez inne kanały sprzedaży, ale zaznaczył, że w tej chwili firma nie rozważa takiego kroku.
Obecnie do informowania o ofercie Carrefour Mova wykorzystuje wyłącznie sieć własnych sklepów. "Myślimy jednak o nowych kanałach komunikowania naszej usługi" - przyznał Sikora.
Carrefour jest pierwszą siecią detaliczną, która rozpoczęła działalność typu MVNO w Polsce. Działa już jako MVNO we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Belgii. Na świecie tego typu usługi oferuje m.in. Tesco. (ISB)
Dołącz do dyskusji: Carrefour podtrzymuje plan pozyskania 100 tys. klientów MVNO, rozważa post-paid