Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem
Carrefour Polska, główny sponsor wyścigu Tour de Pologne, przygotował platformę komunikacyjną promującą wydarzenie. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS.
Platforma komunikacyjna 74. Wyścigu Tour de Pologne zawiera opisy tras, konkursy, aktualności i atrakcje dla kibiców wydarzenia. Ponadto będą mieli oni możliwość śledzenia zawodników podczas wyścigu.
W ramach kampanii przygotowano również spot reklamowy w technologii 360. Jego bohaterem jest twarz marki – Napoleon, grany przez Jacka Braciaka. Reklama zachęca do podjęcia aktywności fizycznej, szczególnie jazdy na rowerze. Film będzie emitowany między innymi na Facebooku Carrefour Polska, dedykowanej stronie internetowej oraz w serwisie YouTube.
Spot został zrealizowany we współpracy z Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym Dobro oraz Mimo.ooo.
Agencja Saatchi&Saatchi IS też odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem