CBA kontroluje przetarg mediowy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Centralne Biuro Antykorupcyjne rozpoczęło kontrolę w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu dotyczący procedur przy przetargu z 2018 roku na obsługę mediową kampanii promującej PAIH EXPO - I Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą.
- W zainteresowaniu funkcjonariuszy Biura pozostają procedury przetargowe, którym kontrolerzy wnikliwie się przyjrzą. Termin zakończenia kontroli planowany jest na 2 grudnia 2021 r. - podano w komunikacie Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
Zaznaczono, że kontrolowane zamówienie publiczne dotyczyło „zaplanowania i wykupu czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i w stacjach radiowych kampanii promującej wydarzenie PAIH EXPO – I Forum Wsparcia Polskiego biznesu za granicą, którego udzieliła Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A”.
Kampania promująca PAIH EXPO z 3 mln zł budżetu
Przetarg został ogłoszony w sierpniu 2018 roku. Jak informowaliśmy, zapowiedziano, że w ramach kampanii PAIH chce wyemitować 1000 spotów w telewizji oraz 320 spotów w radiu. Działania miałyby obejmować m.in. telewizyjne stacje biznesowe i informacyjne (Polsat. TVN, TVN24, TVN24Bis, Polsat Biznes, Polsat News) oraz ogólnopolskie rozgłośnie radiowe (m.in. RMF FM, Radio Zet oraz pakiet Trójka Premium oraz stacje regionalne).
Dodano, że reklamy mają być nadawane przez dwa tygodnie od dnia zawarcia z wybranym domem mediowym umowy, nie dłużej niż do 24 października br. Budżet kampanii wyznaczono na 3 mln zł netto.
PAIH EXPO – I Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą odbyło się 25 października 2018 roku na stadionie PGE Narodowy w Warszawie, wzięło w nim udział 7 tys. osób.
- Na PGE Narodowym firmy poznały biznesowe perspektywy i ofertę wsparcia ich ekspansji na rynki całego świata. Wydarzenie zorganizowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu w partnerstwie z PKO Bankiem Polskim, PGE Polską Grupą Energetyczną oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Forum otworzyła minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz - opisano w komunikacie na portalu rządowym.
Dołącz do dyskusji: CBA kontroluje przetarg mediowy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu