SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik Polsatu: najdroższe „Mega hity”, „Must be the music” i „Pierwsza miłość”

W listopadowej ofercie reklamowej Polsatu najdroższe są spoty przy filmach z cyklu „Mega hit”, show „Must be the music” i serialu „Pierwsza miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 5 proc. tańsze niż rok wcześniej.

W cenniku na Polsat najdroższe reklamy przy „Mega hicie” - emitowanym w poniedziałkowe i wtorkowe wieczory - kosztują 59,7 tys. zł (wszystkie podane kwoty to ceny spotów 30-sekundowych), natomiast najtańsze - 31,6 tys. zł. To trochę więcej niż rok wcześniej, kiedy za spot w tym paśmie trzeba było zapłacić od 22,6 do 52,3 tys. zł. Za to na reklamę przy filmie pokazanym w jeden z piątkowych wieczorów trzeba było wydać nawet 57,2 tys. zł.

Ceny spotów przy show „Tylko muzyka. Must be the music” wynoszą obecnie od 49,8 do 57 tys. zł. W listopadzie ub.r. o tej porze emitowane były „Ludzie Chudego" i „CSI: Kryminalne zagadki Miami", przy których najdroższe reklamy kosztowały 50,8 tys. zł.

Obecnie wśród Polsatowskich seriali najkosztowniejsza dla marketerów jest „Pierwsza miłość”, przy której spoty w kolejnych blokach reklamowych kosztują 31,4, 55,4 i 45,3 tys. zł. To wyraźnie więcej niż przed rokiem, kiedy za takie reklamy należało wydać od 24,4 do 52,3 tys. zł.

W sobotni wieczór 26 listopada Polsat pokaże galę Konfrontacji Sztuk Walki, przy której ceny reklam wynoszą od 29,7 do 47,6 tys. zł. Natomiast za spot przy transmisji środowego meczu piłkarskiej Ligi Mistrzów trzeba zapłacić od 27,3 do 35,9 tys. zł. W listopadzie ub.r. kupno reklamy przy takiej relacji oznaczało wydatek od 21,4 do 32,3 tys. zł.

Z kolei reklama przed „Wydarzeniami” w dzień powszedni kosztuje 40,3 tys. zł, czyli dokładnie 200 zł więcej niż rok wcześniej. Ceny spotów przed serwisem sportowym i prognozą pogody są za to minimalnie niższe niż przed rokiem, nie przekraczając 35 tys. zł.

Polsat udostępnił swoją listopadową ofertę reklamową jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. Wcześniej sprzedaż reklam na przyszły miesiąc rozpoczęły TVP (zobacz szczegóły jej cennika) i TVN (szczegółowe informacje).

Dołącz do dyskusji: Cennik Polsatu: najdroższe „Mega hity”, „Must be the music” i „Pierwsza miłość”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adsw
A co tam u Rmf?? Coś długo o nich nie pisaliście :)). rmf NAJLEPSZA MUZYKA
odpowiedź
User
Bażur
Każdy chciałby reklamy w Mega Hicie, bo wtedy lecą zwykle świetne filmy. Mnóstwo ludzi je ogląda, bo w Polsacie jest dobra rozrywka. W zasadzie to można powiedzieć, że te trzy najbardziej gorące propozycje dla reklamodawców to są trzy największe atuty Polsatu: Świetne filmy (mega Hit), świetne seriale (Pierwsza MIłość), świetna rozrywka (MbtM). A jest przecież jeszcze Sport !!!
odpowiedź
User
nick
No tak, ale przyczyna jest prosta, Must be the Music to hit weekendowy w Polsacie, a Pierwsza miłość to z kolei bodaj najbardziej dzisiaj popularny serial telewizyjny.
odpowiedź