SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

98,3 tys. zł kosztuje w listopadzie reklama przy „Wydarzeniach” w Polsacie

Polsat Media podało cennik reklam w Polsacie na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Wydarzeniach”, serwisie sportowym i prognozie pogody.

Najdroższy spot w listopadzie w Polsacie kosztuje 98,3 tys. zł (cena za 30-sek. spot, netto, bez rabatów). Tyle zapłacą reklamodawcy za obecność w bloku przy „Wydarzeniach” w niedzielny wieczór. W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 78,5 tys. zł.

Na reklamę przy serwisie sportowym trzeba wydać 94,3 tys. zł w niedzielny wieczór oraz 84,7 tys. zł w dni powszednie. Przy prognozie pogody ceny te wynoszą odpowiednio 88,1 tys. zł i 77 tys. zł.

Spośród Polsatowskich seriali najdroższą pozycją w cenniku są emitowane w czwartki „Przyjaciółki” - reklama przy nich kosztuje 81,2 tys. zł. Tylko 800 zł tańsza jest reklama przy serialu „Pierwsza miłość”. Za spot przy serialu „W rytmie serca” trzeba zapłacić z kolei 48,8 tys. zł.

Ceny reklam w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” wynoszą maksymalnie 97,6 tys. zł. Stawka za spot w niedzielnym paśmie kabaretowym wynosi 62,6 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani pokazaniem się przy programie „Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” zapłacą 59,1 tys. zł, a ci chcący pojawić się przy „Nasz nowy dom” - 56,9 tys. zł. Na 52,9 tys. zł wyceniono z kolei spoty przy programie „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Polsat Media jako ostatnie - po TVP i TVN - biuro reklamy podało ceny reklam na listopad.

Dołącz do dyskusji: 98,3 tys. zł kosztuje w listopadzie reklama przy „Wydarzeniach” w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl