Drożeją reklamy w Polsacie, najwięcej za spoty przy „Mega Hicie” i „Tańcu z gwiazdami”
W cenniku Polsatu na kwiecień br. zdecydowana większość cen reklam jest wyższa przynajmniej o kilkanaście procent w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwyżej wyceniono spoty przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy pokazywanym w piątkowe wieczory show „Danicng with the stars - Taniec z gwiazdami”.
Za emisję 30-sek spotu w paśmie filmowym „Mega Hit” reklamodawcy zapłacą nawet do 80,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To drożej niż przed rokiem, gdy najwyższa cena reklamy emitowanej w tym bloku wynosiła 76 tys. zł.
69,3 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę umieszczoną przy rozrywkowym programie „Dancing with the stars - Taniec z Gwiazdami”. To niemal dwa razy więcej niż rok temu, gdy cena spotu wynosiła 38,2 tys. zł.
Na ponad 60 tys. zł wyceniono reklamy przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor programie „Nasz nowy dom” - cena w skali roku wzrosła z 45,6 do 65,5 tys. zł. Niewiele mniej zapłacą marketerzy za obecność z filmem reklamowym przy sobotnim show „Twoja twarz brzmi znajomo”, bo 59 tys. zł (przed rokiem było 12 tys. zł taniej).
Za umieszczenie reklamy przy innych rozrywkowych programach trzeba zapłacić: 47,2 tys. zł w bloku przy „Story of my life”, 39,3 tys. zł przy „Umów się ze mną. Take me out”, 36,2 tys. zł przy „Wyjdź za mnie” i 34,5 tys. zł przy „Top Chef”.
Sporo zdrożały spoty przy Polsatowskich serialach: przy „Pierwszej miłości” - z 40,7 do nawet 58,9 tys. zł, a przy „Przyjaciółkach” - z 44,1 do 52 tys. zł. Najwyższe spośród seriali ceny ma jednak pokazywana w niedzielne wieczory produkcja „W rytmie serca” - stawka za spot wynosi nawet 64,8 tys. zł.
O 5,6 tys. zł więcej trzeba z kolei zapłacić za spot w niedzielnym paśmie „Kabaretów na żywo”.
14 kwietnia Polsat będzie transmitował galę „KSW 43” z Wrocławia - zainteresowani wyemitowaniem swoich filmów reklamodawców zapłacą nawet 53,6 tys. zł. Gdy stacja pokazywała podobną relację w ub.r. spot kosztował 35 tys. zł.
Reklamy przy „Wydarzeniach” kosztują: 59,8 tys. zł w niedziele i do 55,4 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. odpowiednio: 42,2 i 42,8 tys. zł), przy serwisie sportowym: 49,4 tys. zł w niedziele i do 47,4 tys. zł w dni robocze (w ub.r. odpowiednio: 46,1 i 39,2 tys. zł), a przy prognozie pogody: 54 tys. zł w niedzielny wieczór i do 46,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. odpowiednio: 52,3 i 39,7 tys. zł).
Polsat Media jako ostatnie, po TVN Media i biurze reklamy Telewizji Polskiej, ogłosiło cennik reklam na kwiecień br.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w Polsacie, najwięcej za spoty przy „Mega Hicie” i „Tańcu z gwiazdami”