167 stacji w Dniu Radia wyemituje Charytatywny Blok Reklamowy. To już czwarta edycja akcji
W Dniu Radia tj. w niedzielę, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany zostanie na antenach czterech na co dzień konkurujących ze sobą komercyjnych grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, tj. w paśmie porannym, pomiędzy godz. 10.00 a 11.00. Akcja obejmie łącznie 167 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Całkowity dochód z bloku reklamowego przeznaczony zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.
Oprócz charytatywnych reklam w niedzielę w różnych stacjach przez cały dzień nadawane będą specjalne konkursy i programy związane z radiem, zapraszani będą nietypowi goście. Na antenach wielu stacji będzie można także wygrać zestawy gadżetów od I Love Radio.
Emisja Charytatywnego Bloku Reklamowego związana jest z akcją „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy podkreślają inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie
Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku.
Dołącz do dyskusji: 167 stacji w Dniu Radia wyemituje Charytatywny Blok Reklamowy. To już czwarta edycja akcji