Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji
mInfo - chiński dostawca mobilnych wyszukiwarek - przedstawiłkategorie, z których w ubiegłym roku chińscy posiadacze komórekwyszukiwali najwięcej terminów.
Podobnie jak rok wcześniej, najpopularniejszymi kategoriami wroku 2007 okazały się informacje na tematy dotyczące rozrywki -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Jednak najszybszy wzrost popularności zanotowała kategoriaobejmująca informacje giełdowe i finansowe. Liczba wyszukiwańwzrosła tutaj w ujęciu rocznym az ośmiokrotnie, co pozwoliłoprzesunąć jej się z czwartego na drugie miejsce.
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze dzwonki i zdjęcia,pogoda i podróże oraz wypoczynek i rekreacja.
Z kolei z danych firmy badawczej iResearch wynika, że w ubiegłymroku z mobilnych wyszukiwarek korzystało 61 milionów Chińczyków. Wobecnym roku liczba ta ma wzrosnąć do 117 milionów, a w roku 2010do ponad 200 milionów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji