SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji

mInfo - chiński dostawca mobilnych wyszukiwarek - przedstawiłkategorie, z których w ubiegłym roku chińscy posiadacze komórekwyszukiwali najwięcej terminów.

Podobnie jak rok wcześniej, najpopularniejszymi kategoriami wroku 2007 okazały się informacje na tematy dotyczące rozrywki -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Jednak najszybszy wzrost popularności zanotowała kategoriaobejmująca informacje giełdowe i finansowe. Liczba wyszukiwańwzrosła tutaj w ujęciu rocznym az ośmiokrotnie, co pozwoliłoprzesunąć jej się z czwartego na drugie miejsce.

W pierwszej piątce znalazły się jeszcze dzwonki i zdjęcia,pogoda i podróże oraz wypoczynek i rekreacja.

Z kolei z danych firmy badawczej iResearch wynika, że w ubiegłymroku z mobilnych wyszukiwarek korzystało 61 milionów Chińczyków. Wobecnym roku liczba ta ma wzrosnąć do 117 milionów, a w roku 2010do ponad 200 milionów.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl