'Chodźmy biegać'
Już 2 października ruszą do biegu uczestnicy Run Warsaw, pierwszej imprezy Nike, która ma wejść na stałe do programu imprez sportowych w Warszawie.
Stworzony przez FFCreation.com serwis internetowy dla osób zainteresowanych wydarzeniem, cieszy się ogromną popularnością.
Można się zatem spodziewać, że 2 października trasy Run Warsaw zapełnią się mniej lub bardziej zaawansowanymi biegaczami.
Runwarsaw.pl zanotowała już ponad 200 tys. wizyt. Celem organizatorów było zgromadzenie 2 października na warszawskich ulicach 10 tys. uczestników biegu i cel ten został zrealizowany. 27 września zakończono rejestrację uczestników. W biegu wystartuje wiele popularnych osób ze świata kultury i sportu, które na stronach runwarsaw.pl wypowiadają się na temat swoich sposobów na utrzymanie dobrej formy.
Runwarsaw.pl to pierwsza w Polsce strona Nike stworzona od podstaw przez polską agencję. Serwis ma na celu przekazanie użytkownikom w ciekawy i dynamiczny sposób informacji dotyczących wydarzenia. Koncepcja witryny opiera się na nowatorskiej animacji, na potrzeby której została zorganizowana sesja zdjęciowa. Powstał w ten sposób oryginalny kolaż zdjęć, płynnie zanimowany w technologii Macromedia Flash Player. Zdjęcia przedstawiają różne oblicza Warszawy - znane i okazałe budynki, ciasne podwórka, główne ulice, mosty. Wyróżniająca serwis kolorystyka - czarno-białe zdjęcia oraz żółte płaszczyzny, jest konsekwentnie stosowana na wszystkich stronach witryny i w całej komunikacji online.
"Kolejnym, charakterystycznym elementem witryny jest nawigacja liniowa połączona z animacjami. Jest ona odpowiedzią na znudzenie Internautów sajtami typu experience, charakteryzujące się nawigacją poprzez różne, czasem ukryte, elementy animacji Flash. Możliwość eksploracji całego serwisu poprzez klikanie na przycisk "biegnij dalej" w znaczny sposób ułatwia dotarcie do treści serwisu i sprawia, że przeglądanie stron jest intuicyjne" - mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FFCreation.com.
Wydarzenie RUN WARSAW wspierane jest również przygotowywaną przez FFCreation.com kampanią reklamową na www. Kreacje kampanii internetowej zostały dostosowane do specyfiki Internetu, różnią się zatem nieco od kreacji offline. Mają za zadanie skutecznie przyciągnąć uwagę i zainteresować błyskotliwym i humorystycznym copy.
Zwraca na siebie uwagę, np. biegnący przez przeszkody pomnik Chopina z Parku Łazienkowskiego i hasło "sofy są dla sofciarzy, telewizja tuczy…, chodźmy biegać!". Intryguje także wywracający się po drodze Pałac Kultury (który jednak po chwili dzielnie się podnosi i mknie dalej), biegnący w towarzystwie innych znakomitości miasta Warszawy wyposażonych w atrakcyjne, zgrabne nóżki.
Kreacje witryny powstały zgodnie ze stylem i projektami komunikacji Run Warsaw wytyczonymi przez Agencję G7, autora głównego konceptu kreatywnego kampanii offline.
Bieg RUN WARSAW będzie miał miejsce w Warszawie, 2 października 2005 roku. Jest to pierwsza edycja tego wydarzenia w Polsce. Na całym świecie już od kilku lat mają miejsce podobne eventy organizowane przez Nike w największych miastach. Są to znane i głośne medialnie wydarzenia. Run Warsaw rozpoczyna cykl wydarzeń w Polsce.
Dołącz do dyskusji: 'Chodźmy biegać'