Choreograf “Tańca z gwiazdami” naczelnym nowego pisma o tańcu
We wrześniu br. na rynku pojawi się dwumiesięcznik lifestylowy o tańcu “Place for Dance”, które wydawać będzie spółka T.a.l.i.o.n. we współpracy z G+J Polska. Jego redaktorem naczelnym został choreograf “Tańca z gwiazdami” Maciej Zakliczyński.
Wydawca wprowadzenie tytułu do sprzedaży tłumaczy rosnącą popularnością tańca w naszym kraju. Jak podano komunikacie, “w Polsce ponad 3 mln osób miesięcznie wpisuje w wyszukiwarce internetowej słowa „taniec” lub „nauka tańca”. W ciągu ostatniego roku ponad milion Polaków zadeklarowało chęć rozpoczęcia nauki tańca, a do szkół uczęszcza już ponad 400 tys. osób”. “Place for Dance" adresowany będzie do zainteresowanych tańcem kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym.
Magazyn będzie zawierał m.in. wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami widowisk tanecznych z całego świata, sylwetki ludzi, dla których taniec jest stylem życia, taneczne historie zarówno mistrzów tańca, jak i osób początkujących, a także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz praktyczne porady instruktorów i pedagogów tańca. Tematyka dwumiesięcznika obejmować będzie również lifestyle związany z tańcem: urodę, zdrowie, modę, dodatki biżuteryjne, fitness, sport, podróże, motoryzację, finanse, ubezpieczenia, komunikację, rozrywkę czy muzykę.
Redaktorem naczelnym pisma został znany choreograf Maciej Zakliczyński, pracujący m.in. przy programach TVN-u “Taniec z gwiazdami” i “You Can Dance”. Wydawcą “Place for Dance” jest Anna Garwolińska, założycielka i partner zarządzający agencji PR Glaubicz Garwolińska Consultants. Wśród współpracowników magazynu będą m.in. Michał Piróg, Filip Łobodziński i Monika Jaruzelska, a w skład rady programowej pisma weszli najwybitniejsi znawcy tańca.
“Place for Dance” liczyć będzie 100 stron, wydrukowanych w formacie 230x297 mm, ukazywać się będzie w nakładzie 30 tys. egz., a jego cena wynieść ma 9,99 zł. Pierwszy numer pisma pojawi się w sprzedaży 15 września br. Tytuł poza punktami sprzedaży prasy będzie można nabyć też w szkołach tańca.
G+J Polska jako współwydawca magazynu wspierać będzie spółkę T.a.l.i.o.n. przy jego produkcji oraz odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w „Place for Dance” W mediach należących do G+J dwumiesięcznik będzie również promowany. Poza tym promocja tytułu obejmie działania public relations, realizowane przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants.
Dołącz do dyskusji: Choreograf “Tańca z gwiazdami” naczelnym nowego pisma o tańcu