Circle K w kampanii „Gumiaczki chcą do domu” promuje swój program lojalnościowy
Ruszyła kampania promocyjna sieci stacji benzynowych Circle K pod hasłem „Gumiaczki chcą do domu”. Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.
W ramach promocji na stacjach Circle K klienci korzystający z programu lojalnościowego mogą zdobyć jedną z 20 figurek – gumek do ścierania, dostępnych w formach zwierzątek. Promocja potrwa do 11 października.
Aby otrzymać gadżet, należy dokonać transakcji z kartą Circle K Extra Club. Figurki są dołączane przy tankowaniu min. 25 litrów paliwa, korzystaniu z myjni lub zakupie produktów w sklepie za min. 10 zł.
Promocja kampanii obejmuje spoty reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), kinach sieci Multikino, Cinema City i Helios, oraz na platformach VOD. Akcję wspierają również działania w mediach społecznościowych.
Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry.
Do maja tego sieć Circle K znana była jako Statoil.
Dołącz do dyskusji: Circle K w kampanii „Gumiaczki chcą do domu” promuje swój program lojalnościowy