SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 117 666 egz. (122 600 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 98 161 egz. (wzrost o 1 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 891 egz. (rok wcześniej 69 778 egz.).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 117666 122600
Playboy 98161 97155
Logo 69891 69778
Men's Health Polska b.d. 73015

W styczniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 42 110 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 45 246 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 368 egz. (rok wcześniej 30 935 egz.).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 42110 45246
Manager Magazin 30368 30935
Businessman.pl 20408 -

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl