ClubCafe w dobrym towarzystwie
Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Club Cafe, którą wyreżyserował Jurek Bogajewicz
Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Club Cafe - nową markę kawy firmy Posti. Strategią i kreacją zajął się Oskar, spot TV wyreżyserował Jurek Bogajewicz.
Kampania Club Cafe przebiega w telewizji (TVP1, TVP2). Spot wyreżyserował Jurek Bogajewicz, który jest również reżyserem serialu „Camera Cafe” emitowanego w TVN. Sponsoring tego serialu jest podstawą inwestycji komunikacyjnych w markę. Billboard sponsorski był emitowany przy „Camera Cafe” przez kilka miesięcy. Natomiast w spocie telewizyjnym występują serialowi aktorzy: Piotr Pręgowski, Tomasz Kot, Iwona Wszołkówna, Magda Kacprzak, Agnieszka Wielgosz, Joachim Lamża.
Operatorem filmu reklamowego był Wit Dąbal, stały współpracownik Bogajewicza. Rynek kawy w Polsce jest zdominowany przez marki poważne, stosunkowo ciężkie emocjonalnie, przepełnione patosem reklamowym i szukające nastrojów uniesienia. Club Cafe ma od tego schematu uciekać. W komunikacji marki Club Cafe podkreślenie jakości tej kawy i jej walorów smakowych nie jest głównym tematem spotu. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieku 25-35 lat, którzy aspirują do tego, by żyć intensywnym miejskim życiem, wypełnionym spotkaniami i ciekawą pracą. Kawa nie jest dla nich jedynie dodatkiem do spotkań, ale ich ważnym elementem.
Dołącz do dyskusji: ClubCafe w dobrym towarzystwie