Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lipcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe FIFA 15, Porsche i Lidla.
Lipcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera reklama Coca-Coli z udziałem popularnych youtuberów, zachęcająca do obdarowywania się całusami. Na drugim miejscu uplasował się spot gry FIFA 15, w którym na wirtualnym boisku spotkało się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej.
Trzecie miejsce zajęła reklama Porsche, które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu, a czwarta i piąta pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę.
ZESTAWIENIE YOUTUBE ADS LEADERBOARD, LIPIEC 2015 |
||||
Lp. |
Nazwa |
Klient |
Agencja kreatywna |
Dom mediowy |
1. |
#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor! |
Coca - Cola |
MediaCom Beyond Advertising |
MediaCom |
2. |
FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku |
EA Sports Polska |
bd. |
MediaCom |
3. |
Porsche BlackBox |
Porsche Polska |
bd. |
MediaCom |
4. |
Moda damska na lato - oferta promocyjna Lidla |
Lidl Polska |
GPD |
Performance Media |
5. |
Trendy na lato marki esmara - oferta promocyjna lidla |
Lidl Polska |
GDP |
Performance Media |
#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!
FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku
Porsche BlackBox
Moda damska na lato - oferta promocyjna Lidla
Trendy na lato marki esmara - oferta promocyjna Lidla
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)