Coca-Cola HBC wprowadza nową markę napojów Three Cents
Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe koktajle Three Cents.
Napoje Three Cents powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników, a ich szeroka gama smaków tworzona jest na bazie ziół i owoców.
Three Cents został zainspirowany kulturą amerykańskim barów z napojami gazowanymi z końca XIX wieku oraz tradycyjną produkcją rękodzielnictwa.
Nowa marka Coca-Coli
- Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojowej - mówi George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.
W Polsce firma rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents od 1 lutego z ofertą aż 10 różnych smaków. Już wkrótce będzie można je znaleźć w najbardziej prestiżowych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a w miarę rozwoju marki także w innych polskich miastach.
- Cieszę się, że kolejny rok z rzędu możemy otworzyć, ogłaszając nową markę w naszym portfolio. Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektor generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Firma Three Cents wywodząca się z Grecji na przestrzeni 10 lat od powstania trafiła do 36 krajów na świecie, w tym 13 rynków Coca-Cola HBC.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola HBC wprowadza nową markę napojów Three Cents