SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola rezygnuje z usług kilkunastu agencji

Coca-Cola ograniczyła do zaledwie czterech liczbę agencji, z których usług będzie korzystać na rynku europejskim.

Firma zdecydowała się na taki krok w ramach swojej nowej strategii, której wynikiem mają być bardziej wydajne kampanie marketingowe na naszym kontynencie, a także oszczędności z tytułu opłat dla agencji.

Do tej pory nad promocją głównej marki Coca-Coli w Europie pracowało ponad 20 agencji. Teraz pozostaną tylko Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain oraz Senior Rushmore Madrid, które będą funkcjonować w ramach nowej sieci o nazwie Coke Red European Agency Network.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że Coca-Cola wydaje rocznie ponad 100 milionów funtów na reklamę swojej głównej marki napojów w Europie.

źródło: guardian.co.uk

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola rezygnuje z usług kilkunastu agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl