Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole
Bank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach razem z Dawidem Podsiadło występuje Sanah.
W spocie z kampanii Sanah śpiewa fragment swojego przeboju „Ale jazz!” mówiący o „kawce na wynos”. Mina rzednie piosenkarce, gdy zauważa kwotę na rachunku za prąd.
Dawid Podsiadło i pracownica Credit Agricole informują, że w okresie wysokiej inflacji warto oszczędzać, a bank w swojej aplikacji mobilnej oferuje lokatę z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. (można na niej wpłacić od 1 do 75 tys. zł na 270 dni).
W poprzedniej odsłonie kampanii razem z Dawidem Podsiadło wystąpił Robert Makłowicz.
Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media i Mindshare Polska (w internecie), a za kreację reklam internetowych - agencje Just i Point of View.
Dołącz do dyskusji: Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole