SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach razem z Dawidem Podsiadło występuje Sanah.

Sanah w reklamie Credit AgricoleSanah w reklamie Credit Agricole

W spocie z kampanii Sanah śpiewa fragment swojego przeboju „Ale jazz!” mówiący o „kawce na wynos”. Mina rzednie piosenkarce, gdy zauważa kwotę na rachunku za prąd.

Dawid Podsiadło i pracownica Credit Agricole informują, że w okresie wysokiej inflacji warto oszczędzać, a bank w swojej aplikacji mobilnej oferuje lokatę z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. (można na niej wpłacić od 1 do 75 tys. zł na 270 dni).

 

W poprzedniej odsłonie kampanii razem z Dawidem Podsiadło wystąpił Robert Makłowicz.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media i Mindshare Polska (w internecie), a za kreację reklam internetowych - agencje Just i Point of View.

Dołącz do dyskusji: Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Tylko się cieszyć, że pieniądze zarobione przez bank na klientach trafiają do młodej piosenkarki, pewnie milionerki. Świetnie wydane środki na reklamę.
odpowiedź
User
Andrzej
Sanah? Pierwsze słyszę.
odpowiedź
User
~77
Banki jako poważne instytucje powinny być reklamowane przez ludzi w krawatach, a nie przez jakieś podlotki z mlekiem pod nosem.
odpowiedź