Cube Group realizuje działania SEM dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania z zakresu SEM dla Manutan Polska, dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur.
W ramach długoterminowej umowy Cube Group odpowiada za strategię, prowadzenie i bieżącą optymalizację kampanii SEM na rynku polskim, a także wsparcie w działaniach marketingowych w internecie (m.in. e-mail marketing, RTB itd.).
- W dystrybucji stawiamy na omnichannel, tradycyjnie drukujemy nasz katalog liczący 2600 stron i ważący ponad 3 kilogramy, mamy również zespoły przedstawicieli handlowych, ale bardzo mocno koncentrujemy się na cyfrowej transformacji i na sprzedaży online, dlatego chcemy zwiększać udział przychodu z kanałów internetowych - opisuje Oleg Dupont, prezes w Manutan Polska.
Firmy nie ujawniły, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Cube Group realizuje działania SEM dla Manutan Polska