Cyfra+ zachęca do skorzystania z 40 proc. rabatu (wideo)
Platforma Cyfra+ ruszyła z nową kampanią sprzedażową. Prezentuje ona ofertę programową oraz nową, promocję na nowe pakiety operatora, w ramach której można uzyskać 40 proc. rabatu.
Kampania, która ruszyła 10 września br., przedstawia atuty oferty programowej platformy, w szczególności ofertę piłki nożnej w stacji Canal+. Akcja zachęca jednocześnie do skorzystania z oferty promocyjnej, dającej klientowi 40 proc. rabatu przez dziewięć miesięcy na nowe pakiety z Canal+ i kanałami HD, wzbogaconymi ostatnio także o siedem kanałów Polsatu.
Bohaterką spotu jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się także w kampanii wizerunkowej. W kampanii użyte jest nowe hasło marki „Cyfra+. Otwórz oczy”, wynikające z jej aktualnego pozycjonowania jako marki o najbogatszej ofercie programowej spośród wszystkich platform cyfrowych. Zostało też w niej wykorzystane nowe logo Cyfra+ HD, podkreślające nowoczesność marki.
Kampania jest realizowana w telewizji (TVP1, TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, TVP Info, AXN, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, Hallmark, National Geographic, Zone Europa, Zone Reality, Tele 5, TV Puls, Comedy Central, TVS, Movies 24, AXN Crime, BBC Lifestyle), radiu (PR 3, Złote Przeboje, Radio Pin, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Planeta FM, ToK FM) oraz w internecie.
Kampanię przygotowała agencja Change Communications, zaś media zaplanował dom mediowy MPG.
Równolegle do kampanii sprzedażowej jest realizowana kampania wizerunkowa Cyfry+, rozpoczęta 5 września br. Przebiega pod hasłem „Odczuj każdy szczegół świata”, promując Cyfrę+ jako platformę o najbogatszej ofercie programowej i podkreślając jej najwyższą jakość.
Przypomnijmy, że 5 września platforma zwiększyła liczbę pakietów programowych, wzbogaciła ich zawartość oraz zmieniła nazwy (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Cyfra+ zachęca do skorzystania z 40 proc. rabatu (wideo)