Cytrynowe orzeźwienie reklamuje Warkę Radler (wideo)
Startuje nowa kampania reklamowa piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), w której prezentowana jest jego cytrynowa wersja smakowa. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Film Produkcja, MediaVest, HyperCrew, Men at Work i Roots PR.
Reklamy Warki Radler obrazowo pokazują, że napój ten jest połączeniem piwa i lemoniady (o smaku cytryny lub jabłka), zapewniający orzeźwienie w gorące letnie dni. Podkreślają też, jest to najchętniej kupowane piwo tego typu w Polsce (według danych Nielsena o udziałach rynkowych w ub.r.).
W podobnej stylistyce były utrzymane zeszłoroczne reklamy Warki Radler, pokazujące m.in. śnieżną zabawę w letniej scenerii.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od początku kwietnia w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie oraz punktach sprzedaży (materiały BTL).
Kreacją spotu zajęła się agencja Just, a produkcją - dom produkcyjny Film Produkcja. Działania w internecie prowadzi agencja HyperCrew, aktywności BTL-owe - agencja Men at Work, a za public relations odpowiada agencja Roots PR. Media do akcji zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Cytrynowe orzeźwienie reklamuje Warkę Radler (wideo)