SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce (wideo)

W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwo Karmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-biały spot pokazujący odświeżony wizerunek marki.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwa Karmi Black podkreśla, że jest ono dostępne w transparentnej 0,4-litrowej butelce, której kształt kojarzy się z kobiecością, a złoty, biały i brązowy kolor podkreśla smak tego napoju. W akcji pod hasłem "Karmi chwile" wykorzystywany jest czarno-biały spot przedstawiający przyjaciół spędzających wspólnie przyjemne chwile. - Pokazujemy, że alkoholowe Karmi Black jest doskonałym dopełnieniem nie tylko kobiecych spotkań w gronie najbliższych osób - opisuje Joanna Dmochowska, brand manager Karmi.




Kampania, której kreację przygotowała agencja reklamowa Red8 Communications, prowadzona jest w TVN i Polsacie. Zakupem mediów na potrzeby tej akcji zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl