„Czas na męską decyzję” - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca suplement diety Permen (produkowane przez Walmark) wspomagający sprawność seksualną mężczyzn. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film i MEC.
Reklamy suplementu diety Permen pokazują mężczyzn, którzy wieczorami, kiedy ich partnerki mają ochotę na seks, imają się różnych zajęć, żeby tego uniknąć. Kampania podkreśla, że problemy ze sprawnością seksualną dotyczą w Polsce aż 1,5 mln mężczyzn, natomiast promowane produkty to sprawdzone i skuteczne rozwiązanie na tę przypadłość.
Kampania przebiega pod hasłem „Czas na męską decyzję”. Prezentowane są w niej dwie wersje suplementu Permen: King i Go!.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wiele kanałów tematycznych) oraz internecie (serwisy VoD).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, produkcją spotów (autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a reżyserem - Arni Asgeirsson) zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Czas na męską decyzję” - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)