Czerwcowe „Elle” z dwiema okładkami
Czerwcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Hubert Burda Media) ukaże się w środę 8 maja br. z dwiema okładkami. Numer wspiera kampania reklamowa.
Na obu okładkach znajdzie się Magdalena Cielecka, ale jedna wersja pojawi się w sprzedaży kioskowej, a druga trafi tylko do prenumeratorów tytułu.
Do numeru dołączony zostanie specjalny dodatek zakupowy na wakacje.
Wydanie liczyć będzie 212 stron i ukaże się w cenie 7,90 zł.
Magazyn wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, kanały Atmedia, TVP Kultura), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM, RMF Classic), internecie (Wp.pl, Ofeminin.pl), tytułach Burdy oraz w punktach sprzedaży.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Elle” w styczniu br. wyniosła 59 580 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Czerwcowe „Elle” z dwiema okładkami