Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce
Na rynku pojawiła się nowa agencja Commerise, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań e-commerce dla biznesu. Jej założycielami są Daniel Habura i Maciej Cekiera.
Commerise specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu rozwiązań z zakresu e-commerce dla firm, które planują uruchomić sklep internetowy lub chcą zwiększyć sprzedaż online swoich produktów i usług.
Commerise dla e-commerce
Formalnie spółka została zarejestrowana w połowie stycznia br., operacyjnie działa już od kilku miesięcy. W tej chwili zespół i partnerzy Commerise liczy kilkanaście osób, mających kompetencje z zakresu strategii, digital marketingu, UX/UI oraz programowania.
- Biznesy oparte na sprzedaży online od zawsze wzbudzały moje zainteresowanie. Natomiast doświadczenie, które zdobywałem przy obsłudze i wdrażaniu sprzedaży online na rynkach PL, DE, UK sprawiło, że decyzja o stworzeniu Commerice stała się oczywista. Efektem tego już od początku działalności Commerise ma wielu zaufanych partnerów w branży i posiada autorskie rozwiązania technologiczne, które odpowiadają na potrzeby biznesowe obecnych i przyszłych klientów - mówi Daniel Habura, co-founder Commerise.
Daniel Habura w przeszłości pracował m.in. jako new business director w agencjach Insignia i click community, członek rady nadzorczej click apps, a także w dziale sprzedaży edrone.me. Jest także właścicielem marki odzieży interaktywnej Illuminated Apparel w Polsce.
Maciej Cekiera jest założycielem agencji marketingowej Aliso, narzędzia do automatyzacji monitoringu płatności Monit.biz i marki Kup Se To. Karierę zawodową zaczynał w dziale marketingu Wisły Kraków.
Agencja ma już w swoim portfolio kilka realizacji, m.in. sklepy internetowe dla marki Brubeck, Zuma Kids, Baby-Jogger, Minoti. W tej chwili Commerise pracuje nad kilkoma projektami e-commerce, których premiera planowana jest na Q1 i Q2 2020.
Dołącz do dyskusji: Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce