Darmowe tankowanie w promocji Link4 (wideo)
Link4 rozpoczyna promocję, w której można wygrać karty paliwowe. Akcję –realizowaną przez agencję Linea Recta Polska – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
Nowa promocja Link4 jest skierowana do właścicieli samochodów, którzy od 21 lutego do 20 marca br. podpiszą z ubezpieczycielem pierwszą umowę na pakiet OC+AC. Po opłaceniu składki ubezpieczenia zyskają oni szansę na wygranie kart paliwowych o wartości od 600 do 6 tys. zł. Ogółem 120 kart o łącznej wartości prawie 200 tys. zł zostanie rozdanych w 4 losowaniach.
Promocję na zlecenie Link4 realizuje agencja Linea Recta Polska. – Wysokie ceny paliwa uderzają w kieszenie naszych klientów, więc nowa akcja daje im szansę na obniżenie codziennych wydatków związanych z eksploatacją samochodów – uzasadnia Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu i członek zarządu Link4. – To pierwsza tego typu promocja na rynku ubezpieczeń direct – podkreśla.
Akcji towarzyszą działania reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (bannery m.in. na Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i o2.pl, linki sponsorowane w Google).
Kreację kampanii – zaplanowanej na 4 tygodnie – przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, produkcją spotu zajęła się firma Redworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Darmowe tankowanie w promocji Link4 (wideo)