DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny
Firma DHL ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny.Zmusiła ją do tego decyzja agencji Ogilvy & Mother, którazrezygnowała z obsługi firmy w tym zakresie.
Informację potwierdziła Anita Gupta, wiceprezes i szefkomunikacji korporacyjnej DHL na regiony Azji i Pacyfiku oraz EMEA(Europa, Bliski, Wschód i Afryka). Według niej, w przetargu nabudżet zajmującego się przewozem przesyłek i logistykąprzedsiębiorstwa, udział weźmie wiele agencji reklamowych, ale nieujawniła nazwy żadnej z nich.
Przyczyną rezygnacji Ogilvy & Mother, która obsługiwała DHLod 2007 roku, jest najprawdopodobniej udział agencji w przetargu naglobalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.
Dołącz do dyskusji: DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny