Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press
Holding Digital Now inwestuje 2 mln złotych w wydawnictwo Blue Whale Press. "Inwestycja jest zgodna ze strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw spółki" - podała firma.
Holding Digital Now obejmuje spółki specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia dla branży e-commerce oraz firm usługowych działających online. Holding odpowiada za prowadzenie strategii tworzących nowy obraz e-marketingu w wymiarze 360.
- Inwestycja w Blue Whale Press to realizacja w praktyce strategii naszej firmy wspierania nowatorskich rozwiązań w biznesie. Zależy nam na ciągłym podnoszeniu satysfakcji klientów z kampanii prowadzonych na ich rzecz poprzez precyzyjne i, co najważniejsze, skuteczne działania marketingowe. Wpływ na decyzję
o zainwestowaniu kolejnych środków miało bardzo dobre przyjęcie oferty Blue Whale Press na rynku. Liczymy, że dzięki naszej inwestycji już wkrótce wydawnictwo stanie się jednym z najważniejszych podmiotów wspierających rozwój branży w Polsce – podkreśla Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding.
Inwestycja jest prowadzona w ramach rund inwestycyjnych. Oznacza to, że projekt finansują inwestorzy zewnętrzni, od których firma pozyskuje transze pieniężne umożliwiające wejście w kolejne fazy rozwoju. Digital Now! Holding wsparł Blue Whale Press w pierwszej fazie inwestycyjnej.
Blue Whale Press działa od kilku miesięcy
Autorska sieć reklamowa Blue Whale Press, będąca jednocześnie wydawcą tematycznych portali informacyjnych, działa na rynku od lipca 2020 roku. W ramach wydawnictwa działa już 70 wyspecjalizowanych portali tematycznych. Wśród nich można znaleźć witryny związane z tematyką sportu, mody i urody, rodziny, domu i ogrodu, motoryzacji, technologii, hobby, podróżom oraz wielu innym. Uruchomienie kolejnych zaplanowano na drugi kwartał 2021 r. Łącznie ich liczba ma przekroczyć 100 do końca roku.
- Jednym z ważniejszych elementów naszego projektu wydawniczego był odpowiedni dobór autorów treści na poszczególne serwisy. Redaktorzy i dziennikarze, z którymi współpracujemy to nie tylko specjaliści, ale także, a może przede wszystkim, pasjonaci tematyki poruszanej w swoich publikacjach. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować ich wysoką jakość i zainteresowanie czytelników, którzy będą wracać do wybranych treści. Zwiększamy tym samym szansę na uzyskanie oczekiwanych korzyści marketingowych przez naszych klientów – mówi Anna Tworek-Skrzyszowska, prezes zarządu Blue Whale Press.
Dołącz do dyskusji: Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press