Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)
W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2015 roku wyniósł 0,75 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 9,62 proc. do 0,57 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w marcu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 38,1 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w marcu br. wyniosła zaledwie 385 osób, co było najsłabszym wynikiem od startu stacji. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
marzec 2015 |
marzec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
51 243 |
0,75% |
53 129 |
0,80% |
Eska TV |
39 472 |
0,57% |
34 885 |
0,52% |
Disco Polo Music |
9 927 |
0,14% |
- |
- |
4fun.tv |
9 024 |
0,13% |
13 722 |
0,21% |
VIVA Polska |
6 339 |
0,09% |
9 546 |
0,14% |
ITV |
4 813 |
0,07% |
6 908 |
0,10% |
Stars.tv |
4 020 |
0,06% |
5 897 |
0,09% |
Kino Polska Muzyka |
3 558 |
0,05% |
3 501 |
0,05% |
VH 1 |
2 284 |
0,03% |
2 035 |
0,03% |
Vox Music TV |
2 185 |
0,03% |
- |
- |
Power TV |
1 697 |
0,02% |
- |
- |
TV.DISCO |
1 560 |
0,02% |
4 255 |
0,06% |
mjuzik.tv |
1 343 |
0,02% |
2 833 |
0,04% |
Muzo.tv |
385 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 3,33 proc., wyniósł 1,16 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,04 proc. udziału, do góry o 9,47 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,27 proc., - 32,50 proc.).
Największym wzrostem (o 11,11 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (55,56 proc.) stracił kanał mjuzik.tv - jego wynik spadł do 0,04 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
marzec 2015 |
marzec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
31 258 |
1,16% |
31 156 |
1,20% |
Eska TV |
28 177 |
1,04% |
24 735 |
0,95% |
4fun.tv |
7 236 |
0,27% |
10 321 |
0,40% |
Disco Polo Music |
6 891 |
0,26% |
- |
- |
VIVA Polska |
4 900 |
0,18% |
6 779 |
0,26% |
Stars.tv |
3 263 |
0,12% |
4 008 |
0,15% |
ITV |
2 800 |
0,10% |
4 614 |
0,18% |
Kino Polska Muzyka |
2 749 |
0,10% |
2 339 |
0,09% |
Vox Music TV |
1 626 |
0,06% |
- |
- |
Power TV |
1 457 |
0,05% |
- |
- |
VH 1 |
1 346 |
0,05% |
1 407 |
0,05% |
TV.DISCO |
1 299 |
0,05% |
2 382 |
0,09% |
mjuzik.tv |
1 069 |
0,04% |
2 440 |
0,09% |
Muzo.tv |
258 |
0,01% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)