Discovery Communications przejmuje 20 proc. udziałów Play Sports Group, pieniądze pójdą na nowe kanały
Koncern Discovery Communications zainwestował w Play Sports Group przejmując 20 procent udziałów firmy. Dzięki pozyskanym środkom nadawca kierujący swoje treści do kibiców kolarstwa zapowiada dalszy rozwój, uruchomienie nowych kanałów oraz zwiększenie zespołu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/discoverycommunications-logo655.png)
Żadna ze stron umowy nie zdradziła wartości transakcji, wiadomo jedynie że Discovery Communications, który związany jest z segmentem sportowym poprzez swoją stację Eurosport przejmie 20 procent udziałów w Play Sports Group.
Play Sports Group to nadawca wyspecjalizowany w kolarstwie i tematyce rowerowej, który w internecie prowadzi sieci Global Cycling Network (GCN) i Global Mountain Bike Network (GMBN).
Na YouTube, Facebooku, Instagramie i Snapchacie Play Sports Group zgromadził do tej pory społeczność ponad 20 mln fanów kolarstwa. Wśród materiałów oferowanych przez nadawcę są zarówno relacje z wyścigów, zapisy kolarskich wyczynów, jak i materiały edukacyjno-rozrywkowe dotyczące rowerów.
Według zapowiedzi Play Sports Group środki pozyskane z inwestycji Discovery Communications zostaną przeznaczona na uruchomienie kolejnych kanałów tematycznych i rozszerzenie oferty programowej. Nadawca zamierza też zwiększyć zatrudnienie o kolejnych 150 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Discovery Communications przejmuje 20 proc. udziałów Play Sports Group, pieniądze pójdą na nowe kanały