SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lipcu 2014 roku wyniosła 325 709 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku zwiększyła się ona o 6,80 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce należało do miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 304 854 egz., po wzroście o 3,70 proc.

Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był piąty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,54 proc. do 259 884 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 12,73 proc., zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która spadła z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 211 506 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

470 000

325 709

325 709

540 000

349 467

349 467

Kobieta i Życie

434 963

304 854

304 854

449 903

293 991

293 991

Poradnik Domowy

374 614

259 884

259 884

388 940

239 436

239 436

Świat Kobiety

437 744

258 886

258 886

471 938

286 157

286 157

Claudia

356 480

211 506

211 506

405 317

242 440

242 350

Cała Ty

285 310

133 429

133 429

-

-

-

Olivia

224 973

131 259

131 259

254 875

147 614

147 614


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,98 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - było to 9,32 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

470 000

325 709

325 709

470 000

301 651

301 651

Kobieta i Życie

434 963

304 854

304 854

434 882

309 469

309 469

Poradnik Domowy

374 614

259 884

259 884

390 000

276 517

275 417

Świat Kobiety

437 744

258 886

258 886

429 864

285 491

285 491

Claudia

356 480

211 506

211 506

365 500

210 466

210 466

Cała Ty

285 310

133 429

133 429

308 260

129 117

129 117

Olivia

224 973

131 259

131 259

224 986

129 847

129 847

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ja już od niepamietnych czasów kupuję Poradnik Domowy:P
0 0
odpowiedź