Dobre wyniki "Tiny"
Coraz więcej z reklam zarabia tygodnik "Tina"
Tygodnik Tina odnotowuje notuje najwyższe wzrosty przychodów reklamowych spośród kobiecych tygodników poradniczych: analizując wyniki "Nowej TINY" przychody reklamowe wzrosły aż o 99% (maj-czerwiec 2004 vs maj-czerwiec 2003) i wyniosły w okresie maj-czerwiec 2004 ponad 2,5 miliona złotych.
W tym samym okresie tygodniki "Przyjaciółka" i "Naj" odnotowały spadek przychodów (na podstawie danych Expert Monitor, bez reklam własnych).
Pierwsze półrocze br. TINA zakończyła wynikiem lepszym o 64% w stosunku do analogicznego okresu 2003. Także w skali całego półrocza br. mamy do czynienia z najwyższym wzrostem przychodów : inne tygodniki z tego segmentu odnotowały albo wzrost o połowę niższy, albo znaczący spadek (np. -9% "Przyjaciółka")
Zwiększeniu przychodów reklamowych towarzyszy cały czas rosnąca sprzedaż egzemplarzowa: średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów TINY po relaunchu (21, 22, 23/24) wyniosła 478.000 egzemplarzy, poszczególne numery sprzedały się w ilościach 390, 516 i 526 tysięcy (dane własne Wydawcy). Prognozy sprzedaży kolejnych numerów są równie obiecujące: numer 25 - 570 tysięcy i.
Tak wysoka sprzedaż jest reakcją czytelniczek na wprowadzone w tygodniku TINA zmiany. Tygodnik TINA począwszy od numeru 21 ( w sprzedaży od 19 maja) zmienił format i layout.
Nowa TINA jest pierwszym tytułem prasowym w Polsce ukazującym się w formacie 230x315cm, ułatwiającym lekturę i zapewniającym optymalną ekspozycję prezentowanych tematów.
Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki "Tiny"