„Down the road” hitem TTV, drugi sezon śledzi 522 tys. widzów
Drugi sezon programu „Down the road” po czterech tygodniach emisji ogląda średnio 522 tys. widzów. Cykl względem emitowanego rok temu pierwszego sezonu zyskał 27 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Cykl „Down the road 2” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 522 tys. osób, co przełożyło się na 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się drugi odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 609 tys. osób.
W porównaniu do emitowanego rok temu pierwszego sezonu program zyskał 27 tys. oglądających. Pierwsze cztery odcinki śledziło wówczas 495 tys. osób, co przełożyło się na 4,28 proc. udziału w 4+ oraz 7,69 proc. w 16-49.
TTV w paśmie emisji programu zajmuje siódme miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest czwarta, a wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku 16-49 lat kanał zajmuje miejsce trzecie.
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc. Tym samym program ma zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Prowadzącym Przemysław Kossakowski
„Down the road” to polska wersja belgijskiego formatu, który został zrealizowany w Belgii i emitowany również w telewizji holenderskiej. Program opowiada o młodych osobach z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po europejskich krajach. Zmierzają się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.
Drugi sezon programu od 10 stycznia dostępny jest w player.pl.
Dołącz do dyskusji: „Down the road” hitem TTV, drugi sezon śledzi 522 tys. widzów