Droższe reklamy w Polsacie, nawet 200 tys. zł za spot przy meczu Niemcy-Polska
Ceny reklam w ofercie Polsatu na wrzesień są o kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy transmisjach eliminacyjnych meczów polskich piłkarzy do Euro 2016. Wśród stałych pozycji najdroższe dla reklamodawców są „Must be the music” i „Mega Hit”.
Polsat pokaże we wrześniu br. dwa mecze polskiej reprezentacji w piłce nożnej rozgrywane w ramach eliminacji do mistrzostw Europy 2016. 4 września nasza drużyna zagra z Niemcami. Za spot przy tej transmisji reklamodawcy zapłacą od 102,7 tys. zł do 200,1 tys. zł (wszystkie ceny podane w tekście to ceny netto spotu 30-sekundowego). Przy transmisji meczu z Gibraltarem 7 września reklamy kosztują od 87,3 tys. zł do 125,4 tys. zł.
Wraz ze startem jesiennej ramówki, we wrześniu na antenę Polsatu powraca wiele znanych programów rozrywkowych. Wśród nich najdroższą reklamowo pozycją jest emitowany w niedziele „Must be the music - Tylko muzyka”. Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy nim muszą liczyć się z wydatkiem od 42,5 tys. zł do 71,4 tys. zł (rok temu było o maksymalnie 64,3 tys. zł).
Nieznacznie mniej kosztują spoty przy środowym „Hell’s Kitchen -Piekielna kuchnia” - od 52,1 tys. zł do 68,1 tys. zł (rok wcześniej: do 48,9 tys. zł). Z kolei na reklamę przy wtorkowym „Top Chef” trzeba wydać od 55,4 tys. zł do 58,3 tys. zł.
Za spot przy nadawanym w piątki wieczorem „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” reklamodawcy zapłacą od 48,6 tys. zł do 59,8 tys. zł (rok temu: maksymalnie 55,5 tys. zł), zaś przy sobotniej produkcji „Twoja twarz brzmi znajomo” - od 35,2 tys. zł do 60,4 tys. zł (przed rokiem: 61 tys. zł).
We wrześniu na antenie Polsatu zadebiutują serial „Skazane” i cykl dokumentalny „Rinke za kratami”. Reklama przy pierwszej pozycji kosztuje od 50,9 tys. zł do 64,9 tys. zł, zaś przy drugim programie - od 41,2 do 43,3 tys. zł.
Wśród Polsatowskich seriali niezmiennie najdroższym pod względem reklam jest serial „Pierwsza miłość”. Emisja spotu przy nim to wydatek od 57,2 do 61,2 tys. zł (rok temu maksymalnie 55,9 tys. zł). Reklama przy „Przyjaciółkach” kosztuje maksymalnie 55,3 tys. zł (w ub.r. 49,1 tys. zł), a przy serialu „Świat według Kiepskich” - nawet do 53,4 tys. zł.
Niezmiennie też do najdroższych należą spoty emitowane w filmowym paśmie „Mega Hit”. We wrześniu, w zależności od filmu, kosztują do 75,5 tys. zł (rok temu 72,1 tys.zł).
Z kolei ceny reklam przy „Wydarzeniach” zależą od dnia emisji. Najdroższe są w niedziele - wynoszą od 52,9 do 55,5 tys. zł. W dni powszednie spoty kosztują od 51 do 54,7 tys. zł (rok temu najwyższa cena wynosiła 51 tys. zł). Nieco droższe są spoty przy „Sporcie” i „Pogodzie”. Reklama przy serwisie sportowym w niedziele kosztuje maksymalnie 61,1 tys. zł, a w dni powszednie - do 57,2 tys. zł (przed rokiem: 46,8 tys. zł), z kolei przy „Pogodzie” - odpowiednio 57,9 tys. zł i 53,7 tys. zł (rok wcześniej 48 tys. zł).
Polsat Media jako ostatnie spośród biur reklamy nadawców ogólnopolskich ogłosiło cennik na wrzesień br. Jako pierwsze ofertę podało TVN Media, a potem biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Polsacie, nawet 200 tys. zł za spot przy meczu Niemcy-Polska