Droższe reklamy w Radiu ZET
Po raz pierwszy od ponad dwóch lat zmienia się cennik Radia ZET. Średnia podwyżka od 3 listopada wyniesie 4,7 proc.
Zmianie ulegną również ceny w ofercie handlowej RRM: ZET Barometr+ i ZET Barometr Young. Ceny w ofertach ZET Total oraz Planeta Sieć 18, pozostają bez zmian.
- Rok 2008 jest dla rynku radiowego kolejnym okresem intensywnej walki o słuchacza. Pomimo stale rosnącej liczby stacji skierowanych do wąskich grup docelowych, zmieniającym się stylu konsumpcji mediów oraz zwiększającej się roli internetu, pozycja Radia ZET pozostaje stabilna - mówi Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Eurozet. - Na przestrzeni ostatnich 7 lat Radiu ZET przybyło 17 proc. nowych słuchaczy - dodaje Sroga.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu ZET