SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Droższe reklamy w Radiu ZET

Po raz pierwszy od ponad dwóch lat zmienia się cennik Radia ZET. Średnia podwyżka od 3 listopada wyniesie 4,7 proc.

Zmianie ulegną również ceny w ofercie handlowej RRM: ZET Barometr+ i ZET Barometr Young. Ceny w ofertach ZET Total oraz Planeta Sieć 18, pozostają bez zmian.

- Rok 2008 jest dla rynku radiowego kolejnym okresem intensywnej walki o słuchacza. Pomimo stale rosnącej liczby stacji skierowanych do wąskich grup docelowych, zmieniającym się stylu konsumpcji mediów oraz zwiększającej się roli internetu, pozycja Radia ZET pozostaje stabilna - mówi Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Eurozet. - Na przestrzeni ostatnich 7 lat Radiu ZET przybyło 17 proc. nowych słuchaczy - dodaje Sroga.

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu ZET

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl