SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugie urodziny tygodnika "Gala"

Rosną przychody i czytelnictwo Gali

Już drugie urodziny świętuje tygodnik Gala (G+J Polska), który po raz pierwszy pojawił się w sprzedaży 23 lipca 2001 roku, zastępując Halo!. Od debiutu Polacy kupili już ponad 19,7 mln egzemplarzy Gali. W poniedziałek ukaże się w sprzedaży urodzinowe wydanie tygodnika Gala.

Na przestrzeni dwóch lat w Gali ukazało się 1 165 stron reklamowych (Expert Monitor - do wydania 28/2003; G+J Polska - numer 29/2003. Dane bez reklam własnych). W segmencie typu "people" (Gala, Viva, Na Żywo) Gala jako jedyne pismo odnotowała wzrost liczby czytelników o ponad 13 procent (styczeń - maj 2003 - 2 171 987 czytelników; Polskie Badania Czytelnictwa PBC General (SMG/KRC Poland Media), cała populacja, n=15 040, wskaźnik: CCS, fale: styczeń-maj 2003). Gala odnotowała również znaczący wzrost przychodów z reklam i uplasowała się w pierwszej piątce najlepiej zarabiających pism kobiecych (styczeń-czerwiec 2003; Expert Monitor).

- Nieustannie pracujemy nad taką formułą Gali, która pozwoli nam ciągle poprawiać nasze rezultaty. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nie będzie to łatwe, ale ostatnie, bardzo dobre wyniki czytelnictwa i sprzedaży reklam wskazują, że możemy stale poprawiać notowania. Nasze dewizy: aktualność, tempo, dynamika i ekskluzywność z pewnością pomogą nam w osiągnięciu założonych celów - mówi Agata Materkowska, Dyrektor Wydawniczy Gali.

Dołącz do dyskusji: Drugie urodziny tygodnika "Gala"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl